20 December 2011

gara2 bdk kecit ni haaaaaaaaa!!!!


bdk ni da besar... dlu mase baby, seminggu dia tdo kt uma.. kerap gak la.. skang ni, da besar.. da pndai mintak2, da pndai membantah, da pandai mcm2.. kdg2 aku hangin jer.. hari tu,masa aku balik keja.. dia dok dpn pintu x pkai slua.. dok kedek2 dgn pampers je.. berangin la aku.. kn x pasal2 kena jerit.. tp dia ni, pandang aku pastu blah... tau kot aku badmood.. kdg2 cara dia ckp tu selambe jer.. mlm aku bawak dia kuar tu.. ade guard kt dpn, dia lak sbok2 angkat tgn.. konon2 nk tegur guard tu kot.. then pandang aku sengih2.. ko ingat kelakar?? dia ni senang gak dijaga.. x byk hal.. bila ckp x bole.. dia pndang kte balik.. siap tny... "x bole?" since kta da x bole.. ok je jwbnya.. mcm2 hal.. kdg2 mak aku naik pening gak bila dia buat onar.. baik kejap pastu buat onar lagik... haishhhh