aku hargai...

15 September 2016

:: pau cendawan femes amous ::

 sape yang pernah terjebak tringin pau cendawan ni bulan puasa aritu?
kompem ade yang kegigihan beratur panjang semata nak beli pau ni kan..
bulan puasa aritu ade jugak ajak mr.capt pi beli.. tapinya laki ku itu tak gigih nak pegi haha..
jadinya kite pendamkan saje hasrat itu..

selepas beberapa bulan..
baru dapat merasa. tu pun sebab aku pi pasar shah alam ade ternampak pau ni..
tapi mahainya ya ampun wehhh.. seketul 3.50 takde la beso mana..
aku beli jela 2 ketul.. tu pun dah 7 hengget.. adoiii..
mahai mahai..

tapi nak merasa katanya kan..
feedback ai?

takla sedap mana wehhhh..kalau aku gigih jugak la pi beratur kt putrajaya dulu mau aku kene bebel sampai ke sudah nanti..nasib baik tak pegi.. kohkohkoh..
so takde la aku nak membeli lagi kan..


pulaknya laki ku kata aritu.. nasi goreng lagi sedap 

-_-''

nasib baik tak tamak beli banyak pau itu...
kalau tamak.. memang menyesal