04 October 2019

:: penangan Rizalman ::





so sape yang dah berjaya dapat semua jenis Ribucket? Ribae? Ripurse? Ribag Hobo Mini? dan segala jenis Ri lagilah... dasyat penangan dia.. pagi tu saje la tengok website zalora memandangkan aku memang pagi2 tengok IG Rizalman dulu... so tau lah yang zalora dah bukak web dia untuk sale segala jenis Ri ni.. memula tanya la mr.kapten dulu.. boleh dak nak beli Ripurse ni? tapi yang aku berkenan tu colour maroon.. tak sampai brape saat tanya mr.kapten website zalora crash pulak.. makanya pendamkan jela harapan.. sebab rasa memang takde harapan dapat beli memandangkan web pun boleh jem kan..

pastu Rizalman kata web crash sebab sepatutnya bukak pukul 11 pagi tapi ntah pasaipa pukul 7 org dan boleh order... so tunggu la sampai pukul 11 pagi... tapinya yang warna maroon sold out sudeh... takde rezeki.. ade la kaler2 lain tapi sebab memang gemor kaler gelap... jadinya kaler lain mcm tak brape minat... pastu try2 jela klik untuk random kaler.. sekali boleh plak terlepas yang ni... hohoohoooo.... kalau tak dapat ni memang aku takde berwallet la.. hahahah.. sebab selama ni semua masukkan je dalam uncang yang kak thea bagi masa dia pegi hatyai aritu..

sebab aku bapak la pemalasnya nak ada purse.. malas nak pegang... suka kecik2 pastu terus masukkan dalam poket tak pun beg galas... mr.kapten tanya hanbeg dia taknak? takmo la.. memang nak purse je.. hanbeg dah siap ade yang tak pakai lagi.. ke sekali je aku pakai.. jadinya tak payah.. tu pun kat dalam kotak lagi.. harapnya tak jahanam ditelan zaman.. hahaahah...

tggulah next klau Rizalman kluarkan lagi batch henbeg... teringin jugak 1... muahahahaha...
dasar kan.. itulah crita aku pasai Ripurse Rizalman yang hit itew...ahaaaa.. harini katanya butik sometimes by asian designer released keluarga beg2 ni khas untuk yang tak dapat beli online.. tp tudiaaa punya beratur.. ade yang dari JB sanggup pi the gardens nak beli henbeg tu... dasyat... aku ni klau ade kat kL pun mau terjebak sekali kot.. kehkehkeh.. berangan!

berangan kan tak kene bayar.. hihihihi