aku hargai...

11 August 2016

:: pinky si kawan baru lecha ::

last wiken bawak la raisha pi rumah maklong ida..
nak jumpa dengan baby rizq iskandar.. 
aritu ibu pi tengok baby rizq masa baru lahir 2 hari..
la ni ibu bawak lecha pulak jenguk adik baby..

sampai je rumah adik baby, 
dia tengah tido la pulak.. da petang kan.. so maklong ida bagi lecha main dengan 
anak gajah baby rizq..pastu amenda tah nama toys yang bunyi2 tu.. 
sedap jugak lecha masuk dalam mulut.. nyumss nyumss.. 
sampai basah toys tu lecha masuk mulut..
harapnya maklong tak mawah la lecha.. sowy maklong.. ^-^

besh jugak tilam adik baby ni.. senang jeee lecha nak golek2..
yelaa.. tilam kat rumah tebal.. sekali lecha pusing, tergolek terus...adoiii
so pergerakan lecha agak terbatas la kan... ibu tu tah bila laa nak belikan lecha tilam baru..




sementara lecha nyums dengan toys adik baby..
maklong bwk adik baby klua.. haaaa... akhirnya jumpa pun adik baby..
tapi aritu adik baby tak mesra sebab dia mengantuk sangat..
siannnn.. beselaa tu adik baby.. lecha da melaluinya fasa tu..
ibu tu sampai dah tensen sangat dahhh..
sekarang ni jela ibu tu cool sikit... takde dah nak marah2 kalau lecha nak susu malam2..
ibu laju je bangun.. lecha tido himpit2 ibu sampai sipiiiii je lagi ibu nak tergolek pun ibu cool je..
good la ibu sekarang ni.. kagum sikit laaa lecha kan..

sempat la ibu amek gambo lecha dengan adik baby..
seee.. adik baby... tuuu ibu amek gambo.. smile cepat.. cepat..
aishhh.. nape adik baby nangis camtu.. ''-_-



jadinya memandangkan ibu nampak lecha dok gigit2 toys adik baby..
so ibu dah tangkapkan sekor unicorn pinky untuk lecha..
tapi ibuuu.. kenape pinky -_-''

gegerl sangat ni ibu.. haishhh
takpela.. mekaceh ibu..
pinky pun pinky la.. janji ibu belikan..
nyumss ade toys baru bole masuk mulut..
hoyeay!



No comments: