aku hargai...

19 May 2016

:: cik M.R ::

haaa.. lama amat tak bersiaran.. 
meh kite sambung cite pasal cik lecha kite...
Alhamdulillah selepas mendapat kelulusan dari bos beso iaitu ayah lecha..
maka kami namakan puteri kami MARISSA RAISHA BINTI MOHAMAD ROHAIZAM..
ibu namakan lecha sempena nama ayah.. sebab ibu sayang kedua2 M.R lebih dari nyawa ibu..

mudah2an awak jadi si puteri sopan santun kebanggaan ibu & ayah..

Alhamdulillah.. tak susah nak handle lecha.. 
yela, baby lecha yang sangat fragile.. halusss je.. 
lecha tak sabar sangat nak jumpa ibu & ayah agaknya.. 




pestime amek gambo lecha.. 
lecha da pandai selpi2 macam ibu.. huhu.. 
ibu risau jugak sebenarnya masa nak lahirkan lecha sebab berat lecha halus je..
ibu takut sangat lecha kene masuk inkubator.. tapi Alhamdulillah, lecha kuat sangat..
lecha duduk inkubator sejam je.. terus nurse bawak kat ibu..


1st night dengan lecha.. ibu rasa beza sungguh..
yela,malam kemarin ibu tido sorang.. hari ni ibu tido berdua..
feeling dia lain maciammmm.. lecha pun paham ibu sakit..
so lecha tak banyak ragam.. nangis bila haus je.. da kenyang tido balik..



memula nampak.. kenape lecha macam cina ni.. mata sepet..
tapi ibu syak lecha ikut mata atok sikit.. rupe ayah sikit.. panjang pun macam ayah kot..
sebab ibu memang slalu doa, mudah2an awak ikut ayah...
ayah lecha baik sangat.. penyayang..
ibu ganas sangat..tak payah ikut peel ibu pun takpe..


pestime pegang lecha.. ibu rasa wow! hebatnya feel hold baby sendiri..
rasa jatuh cinta lagi sekali.. hebat kan prasaan tu..



ibu & ayah sayang lecha dunia akhirat..
lecha harta ibu n ayah yang paling tak ternilai harganya..


1 comment:

myfara FLK said...

assalammualaikum cik lecha..cium sikit..muaaahhh..