aku hargai...

01 July 2015

:: sepatu persis cinderella ::

cerita jumaat lepas...
aku ikut je akak leli merayau...
kak leli kata nak pi klcc.. aku ok je..
memang semak la otak aku duduk lama2 kat opis..
aku rasa macam stuck semua wayar2 kepala...

pastu kak leli masuk jelly bunny..
test la semua kasut yang ade.. 
aku memang ade angan2 nak carik sandal..
sebab pakai selipar ni memanjang la asik nak tersadung je.. 
kang ade pulak orang tersembam tak memasal..

terpegun la tengok 1 kasut ni..
terus rasa macam cinderella..
cantik kemain..tapi kang jadi hal pulak nak kene duduk dulu nak pakai kasut..
sebab kasut penuh bertali2 bagai...almaklumlaaa.. ai kan pemalassss... 
spesis jalan terus sarung je..

kak leli kata..jom jalan tempat lain dulu..
masuk c&k pun semua spesis kasut..
takde pun sandal ke ape...

ke sudahnya patah balik la ke jelly bunny..
aku rasa aku sorang je dah turunkan 6 pasang kasut...
bertrabur terus tempat tu..
-_-"

last2 tersampuk jugak membeli...
gulp!



tadaaaaa...
aku belek2 kasut ni dah keluar pulak bau coklat..
ke aku lapa ni sampai kasut pun bau coklat...
rasa macam nak kunyah je..

nyumss..





aku kan memang alergic kasut macamni..
sebab kompem la melecet sana sini...
lagi2 pulak skali tengok macam plastik kan..
tapi Alhamdulillah weiii...selepas aku seret kesana sini..
takde tanda2 pun kaki aku melecet ke ape...
so bole la pakai brand ni lepas2 ni...

No comments: