06 July 2015

:: aku bukan sejenis teko ajaib aladdin ::

terus kompius..
ni cite aladdin ke cite pasal teko?
aku pun tak tau kenape aku bayangkan macam tu..
member pun laju2 tanya..

"suami ko dah bertukar jadi teko ke?"

kong ajo! cite ni semuanya pasal viral video rumah tangga yang dah tersebar..
aku tak nak la masuk campur dan komen pasal video tu..
aku pun baru setahun jagung menikah..aku rasa suami aku pun tengah2 bingung2 lagi macamana la agaknya pragai orang rumah dia..

cuma ade la aku baca few comments pasal ni..
macam ade yang cakap punca isteri meminta lebih dari kemampuan suami la jadi macamni..
nak prada, Lv sama macam orang2 lain yang mungkin dapat kelebihan camtu..
aishh.. sesuka ati je nak samakan semua isteri2 camtu..
abis macam mana pulak dengan suami2 yang buat hal bila dah senang dan lupakan isteri yang pernah sama2 susah?

rasa baru pagi tadi aku ade baca something kat fb..







tepuk dada.. tanya iman...

janganlah bebankan soulmate masing2 seolah2 mereka adalah sejenis teko ajaib aladdin yang akan tunaikan semua permintaan kita.. peace!