aku hargai...

23 April 2015

:: malam berinai 11 april 2015 ::

Assalamualaikum..


haaaa.. ade jugak yang kompius sebenarnya, malam berinai ni ape?
pakai2 inai ke ape..kehkehkeh.. untuk golongan artis sekarang ni memang la berinai tu ala2 group2 pempuan yang dok menadah tangan kaki mintak dilukiskan inai..

tapi untuk kawasan kampung aku..
malam berinai sebenarnya lebih pada bersanding jugak..
tapi sebelah malam.. so malam tu la kite bersongket segala..
siang kang bole la tuka kot taknak pakai songket kan.. 

pengantin lelaki sampai lebih kurang pkul 7 lebih..
so kita suruh dia solat then makan sesiap..
kang lapor pulaknya dah jadi hal lain..

selamat la kiteorang bersongket malam tu..
aku memang okey je.. cuma 10 minit pertama je aku sarung kasut..
lepas tu, kasut kemana.. aku dah berkaki ayam je atas pelamin..
terus rasa katiknya aku.. wahahaha..
untung dapat suami tinggi kemain..



masa ni memang peluh dah berjuraian jangan cakapla..
tengok suami pun dah macam main badminton gayanya..
berpeluh teruk.. tau2 berkilat je muka..



SiL & BiL 


siL & Anak2 sedara



beloved atuk dan nenek 
from singapore



big family from singapore









Al kisah pengapit..
oleh kerana aku sorang je yang dah terlajak..
makanya memang aku takde langsung yang bole resQ jadi pengapit..
terpaksa mintak adik2 sekampung tolong jadi pengapit..
adik pun redha je akak dia siap suruh buat reminder..

tenQ so much Titi..
kot takde titi, memang alamatnya kak kipas diri sendiri jela..
-_-''



habis majlis malam tu dalam pkul 11 kot..
elok je aku pi tuka baju, ramai pulak masuk rumah jumpa aku..
tapi maaplaa mak encik dah tuka kain batik dah.. memang tak rupe pengantin dah gayanya..
esok mak incek nak kene bangun lagi utk resepsi siang..
letih gile rupenya jadi pengantin.. phew!

No comments: