24 April 2015

:: majlis bertandang ke temerloh ::


 Assalamualaikum..

majlis bertandang ke temerloh selamat diadakan 18 april 2015..
seminggu selepas majlis kat klang..
Alhamdulillah, aku rasa puashati sungguh tengok pelamin kat belah suami..
tak heavy sangat, so memang senang family nak bergambar ramai2..




semua dekorasi dari pelamin sampailah ke meja beradap by family in law..
memang cantik betul..
dikelilingi akak2 yang banyak idea ni memang rasa banyak betul idea dorang mencurah curah..




kek pengantin 


aku tak tau aku yang terlambat ke atau family aku dari klang yang terawal..
pukul 12 dorang da sampai temerloh, aku pulak still lagi tak siap2..
memang family kene tggu agak lama..mak aku asik call kata mak dah macam ikan kering ni.. 
tak siap2 lagi ke.. haha.. sian mak..

12 lebih baru kiteorang keluar..
tu pun dok tggu izam tak siap2 lagi dengan rantai bersimpul2 pulak time2 genting camni..



pengantin dok menunggu depan pagar..







selamat berarak masuk..
adik aku resQ pengapit time ke temerloh..
maklumla.. ahkak dah ketiadaan pengapit..











family potret..
mak abah & adik2


orang kuat kat rumah klang..
maksu & family..
maksu jugak layankan aku pakai inai pkul 1pagi kat belah pempuan..
kembang2 dah mata memasing..


orang kuat kenduri belah pempuan..
pakcik2 & makcik
berserta flower girls & boys


aku rasa banyak gile gamba kawen yang aku pandang kamera sini.. 
izam pandang kamera belah sana..



kengkonon je ni.. 
padahal before tu dah separuh jag aku minum air..
panas gile weiiii







potong kek session









Bil & family..


in law family..
masa ni memang adik bradik je ade..
MiL dah siap tuka baju..
tak larat dah penat..


anak2 sedara yang memang happening..
& mak sedara baru yang over..






baru aku prasan yang gambo kawen belah temerloh yang nampak seronok pulak..
mana taknya, dengan muka izam yang happy kemain.. 
semua gambar nampak cantik je rasa..
maybe part nebes dia kat klang aritu terbawak2 ke hari ahad.. 
-_-''


Alhamdulillah..
semuanya dipermudahkan..
terima kasih tak terhingga buat keluarga kedua belah pihak..
dari akad nikah, berinai, bersanding dan bertandang..
semuanya dipermudahkan dan disusun cantik..
Allah mengaturkan sebaik2 aturan..