aku hargai...

24 April 2015

:: hantaran kedua belah pihak ::

Assalamualaikum..

haaa.. nak cerita pasal barang hantaran pulak...
hantaran kiteorang 7 berbalas 9..
so, ni antara barang hantaran dari pihak lelaki..


-kek-


-mas kahwin & gelang-


-kasut-


-jam tangan-


-beg tangan-


-al quran & sepasang telekung-


-perfume-





dan ni antara dulang hantaran dari pihak aku pulak..
decoration hantaran by sis aida shazlin..
memang aku lepas bulat2 pada sis.. aku cuma bagi warna tema je..
sebab memang aku agak blur ape nak adjust pada dulang2 ni..
dah lama sangat dah aku tinggal kreativiti mengubah ni..
suruh semula memang ahkak very the kayu..
mau tak jadi ape dulang ni..
thanks so much sis.. 
ngeh ngeh ngeh


-kek kahwin sponsor by kalong before menunaikan umrah-

aku cuma adjust riben tu je.. pagi2 orang sibuk nak menikah.. 
aku sibuk adjust menda2 ni lagi..
kagum dengan diri sendiri tetibe..


-kek lapis by makcik-


-cincin-


-kasut-jam tangan-wallet-


-manisan-sepasang persalinan-


-perfume-



takdela orang kata macam nak beriye sangat..
simple dan ape adanya je.. 

dan ni la kami bersama barang hantaran..


2 comments:

Ida Puanstoberi said...

jadik lah kan.
Eh. Sirih junjung mana?
Hihik.

cik nadiakeeza said...

haha..
cantik jugakla kek tu..
mekasih dear kalong!

sirih junjung takde..
memang tak buat.. hehe..