05 May 2014

sepanjang promosi kerja kahwin 2014

da berkurun abis promosi baru ade rasa2 nak hapdate ye..
betoi2 punye pemalas ni..
kuikuikui...


aku jadik tukang sebey2 jugek utk kenduri mak su aku dengan kenduri aku sekali..
wahahahahaha... 
tak2! kenduri maksu aku je..
kenduri aku tgu seruan jodoh..

aku advise jugek kat maksu aku letak banner ni depan rumah..
tapi maksu aku sound.. 

"seminit letak.. minit seterusnya tumbang dilanggar dek nafis dengan naqib"
kehkehkeh.... 


pelamin by designer of kraftangan malaysia..



set bilik tidur by designer of kraftangan malaysia..


set persalinan pengantin by designer of kraftangan malaysia



set pelamin ala2 klasik 


persalinan pengantin by designer of kraftangan malaysia


bunga telur







pelamin ni by wedding planner seluruh malaysia...
ni lawa sgt ni..
klau pelamin aku cam gini nanti..
mau aku taknak turun pelamin..
muahahahahha!!




kaler angan2..
memang berangan sungguh aku kaler gold ni...
post je kat IG.. teruk aku kena bahan dek pino..
phew!





hari perasmian..
cik kak ni diarahkan memakai songket ye..
lawo memang lawo..
tapi dia punye hangin..

panas ok panas..
memang menikah sok.. jangan harap aku nak pakai songket..
berasap aku kang.. takpun ade kipas kilang depan muka aku...











ketua kontinjen..
apsal ntah baju aku bole sama dengan ketua kontinjen.. 
padahal aku blkg skali kot...



pengantin yang naik bas hop on hop off..
































gambo2 cam gini paling best..
memang aku kesini je..
kahkahkah... 
seronok pulaknya..

sape2 yang menikah pasni..
janganla korang amik benda ni..
memang kejap2 kang muka aku je yg ade kat situ..
hahahahahaha







dari lensa kameraman..
omg! gambo curik sangat nih... 




tu jela serba sikit sekitar promosi kerja kawen aritu..
sebenarnya ade beribu gamba..
koser aku nk watermark smua...
ni pun da nk tertomoih ke keyboard..

ntah apehal aku ngantuk beno ni..
pffftttt!!