10 April 2014

RAINFOREST RESORT, TAMAN NEGARA PAHANG.


 pengalaman paling best..

memang aku apply pun course ni sebab aku takde ikut course ape2 sepanjang tahun lepas.
dok nyanyi2 la haku kat pegawai unit latihan..
tolonglaaa kasi aku course.. sebab aku takde course ape2 nih...

then unit latihan info pasal team building anjuran kementerian..
memula aku nampak fizi isi form..
laju2 laaa aku follow skali..
dengan harapan adela jugak orang yang aku kenal pi skali...

lastly fizi tak dapat join..
dan aku sorg laa terpikir2 cemana nk pi putrajaya..
kena berkumpul kat sana 730pagi.. bas gerak 7.30 katanyaaa....

lastly sampai ke pukul 830pagi.. bas still tak gerak2 jugak..
then urusetia suruh kteorg pi makan dlu.. sebab bas gerak pukul 9pagi...

-_-"


perjalanan start pukul 9pagi..
sampai sana around 3petang lebih ke pukul 4ptg jugak..
6jam lebih dalam bas.. Allah je tau hazabnya..
bangun tido bangun tido balik..
tak sampai2...

sampai je kat rainforest.. 
dengan segala hormatnya line tipon pun takdeeeeee....
lagi laaa haku stress...
mujurlaaaaa ade wifi walaupun slow nak mati...

aku dapat bilik sesorang..
sebab takde geng..
syorga sungguh..
katanyaa..
padahal aku takut gile ok...

tapi okla.. urusetia konsider tukarkan aku bilik sebelah dia..
mujur.. kot tak.. hujung dunia aku duduk...




sesi dalam kelas..
selepas pembahagian kumpulan..
iolss kumpulan tupai..

mementang dalam hutan kan...
tupai pun tupai laaa







aktiviti kumpulan...
masa ni aku da sakit kepala gile...
tension..penat..
suma ade...mujur wifi ade.. 
kot tak.. aku laaaa orang paling lemau.....

tu pun dok bizi donload lagu dengan main game..
abaikan la muka serabut tu..
aku memang tak mekap langsung sepanjang kat sana...
serius tak sempat...


explorace..
ni task ke bape tah..
nanti kite cite pasal ni.. 
da2..
aku ade assembly nih...
da kena stanby pulak daaaaaa...