aku hargai...

17 April 2014

RAIN FOREST RESORT, TAMAN NEGARA ~ HIKING


hari ke berape ni?
memang aku da tak ingat da..
duduk dalam hutan memang buat aku lupa hari lupa tarikh sebenarnya..
haha..nampak sangat laaaa gebangnya ye dak...

pepagi lagik kteorang da berkumpul..
pagi tak pagi sangatlaaa..
suruh kumpul pukul 7pagi..
730 pagi pun ade yang tak sampai lagik...

so weolss yang da sampai memang gini la gaya...




aku dengan aj memang geng bebetoi kat sana..
kena marah pun sesama.. haha...
mampu ngko macam pas baton kteorg kena marah dengan diva..
terkedu kami...



aj ler ngajor lompat2 cam gini..
senak perut aku...






















group de' tupai..
mana datang nama tupai pun tak taula..
aku sokong je..
paling malas nak pikir..








masanya da sampai..


1. aku takut air! 
2. aku memang takut air!
3. aku sangat2 takut air!
sekian..


ni pun aku da termenung...
kukuh ke bot ni..
kang klau terbalik acaner..
kang klau aku tak bole berenang camne..
kang klau aku panik cemane..

banyak ok soklan...
aku pandang kiri kanan.. 
sume cam main redah..
cam rileks je...
then.. takkan ngko nak kena tinggal pulak da kan...
jadik.. tak reti2 nak naik cepat...





sampai daaaa...
yeay!








park centre..
tggu dorang2 yang nak amik gambo kat dalam hutan tu buat lesen..
amik gambo pun kena ade lesen yek..
jangan memain..














paling kiri...
abg paling kecik2...
tour guide kteorang...
paling sempoi..
muka dia macam ala2 sazali samad..

seronok sebab abg ni tau memacam pasal hutan..
pasal pokok2 yang aku tak penah tau pun wujud...











sekitar dalam hutan.















paling belakang..
urusetia paling best..

kejap2 kang tanya..
nad ok..
kejap kang..
nad ok?


maafkan saya wahai urusetia banyak menyusahkan anda sepanjang ade kat sana....

kejap kang aku mintak tuko bilik...
kejap kang aku nak ubat..
kejap kang aku mintak minyak angin..
nasib baik dia tak kasik aku penampor..

tahniah! anda urusetia paling best..
haha...


2 comments:

Ida Reen said...

best la sekali skala cemni..

cik nadiakeeza said...

best sesangat klong.. hohoooo