18 April 2014

Kuala Lumpur ~ Kota Bharu

ni kategori cite basi dah..
kehkehkeh...

sebab baru teringat kan..
nasiblaa..

so aku fly ke kota bharu pagi  29/10/2013..
plan nak kata betul2 plan takde la pulak..
kira plan2 camtu then go..

aku sampai kat kota bharu dalam pukul 10.30 pagi camtu...
kak inah memang da maklum kedatangan kiteorang..
time tu beberapa hari sebelum majlis akad nikah kak inah dgn abg boboi..

kira aku tak tempuh majlis dorang kat kelantan la.. 
datang awal sikit...
hihi...




oleh kerana tak dapat nak gebang2 dengan kak inah pagi tu..
sebab dia pun keje...
then kami jenjalan dulu ke pasar siti khadijah..
memang thrill jalan aci redah ni..
sebab last aku datang kelantan masa umur aku 15..
sekarang da lebih 10tahun tak penah jejak kesana...

memang merembat la segala tok nenek kopok..
souvenir.. kain batik mak.. kain pelikat...
sume2 pi beli...

pastu malas nak berangkut dalam flight..
haku pos je siap2 ke KL..




da malam barulah dapat jenjalan..
k.inah bawak pi wakaf che yeh..
sbnanya takde beza pun dengan uptown kat shah alam..

takde nak membeli ape pun..
sebab pagi tu da memborong sakan kat pasar khadijah kan...








laluan seterusnya..
ke pantai..

ni memang kedai untuk orang bercinta2..
kemain suram ala2 kedai..
kehkehkehkeh..








sekejap je kat sana..
semalam datang..
arini balik daaaa...

k. inah hantar ke airport pagi tu..
masa ni masih bakal pengantin..
sekarang da menghitung hari tggu anak sulung dorang..
wahh.. eksaited...

^_^




tengok tarikh kat bawah tu da seram..
2013 ok...
lantak.. hahaha.. baru nak apdate...