aku hargai...

14 March 2014

sekitar 100 Doraemon secret Gadgets expo 2014

selepas kita da lalu mesin masa..
pastu kita jumpa pulak doremon bebanyak dengan dia punye alatan rahsia dia...
jom kita masuk dalam pulak...


tadaaaaa...

nobita dengan sizuka kawen akhirnya...












kot2 trasa nak muntah menyampah tu..
haha.. nasiblaaaa... tapi aku rasa sronok je.. 
sebab benda2 camni bila lagi nak pi...













playground tempat dorg2 lepak slalu
tapi ni tak bole ler nak duduk atas paip tu...
aku rasa mau pecah.. haha...








sakit telinga dorg dengar Giant nyanyi..
kehkehkhe... drama sgt kann































































setakat ni.. 
aku rasa pintu sukahati ni memang da bawak aku kat semua kawasan rumah & permainan dorang2.. memang syokla untuk orang yg jiwa kanak2 macam aku...
tapi untuk orang lain yg ade anak.. bole jer bawak... seronok2 kan... 

No comments: