aku hargai...

26 March 2014

majlis perkahwinan cuzzie ~ tapi gambo aku je ade


kemarin..
cuzzie info.. gambo kawen dia siap dah..
tapi dia kata aku banyak rosakkan gambo...
erkk!! da kenape pulak.. bukan aku yg amik gambo pun...
rupe2nya... dia cakap ade gambo orang bengis gile dalam album kawen tu...

takpe2.. jom kite tengok ape yang bengis sgt tu..
gambo susun2 ni photogeraper yg buat siap2...



masa akad nikah..
aku tgk elok je.. gambo pengantin yang scary ade la..
kan..kan...



ni ntah hape cuzzie berdua ni dok gebang...
pengantin tu macam tengah input memacam dalam kepala je..



sekali aku tgk gambo bawah ni baru aku dapat ditect..
bengong gile... berkali2 aku skrol gamba atas dgn bawah...
hoihhh! gambo camni pun nak amik ke.. grrr... buruk tau buruk!



macamni kan ayu sikit..
muahahaahaha!!!



























































































bole kata banyak jugak la gambo aku yang teruk2 si potogeraper tu amik..
tinggal lagik aku tak sanggup nak post.. haahhaaha...
orang tgh minum pun dia amik...
suka nau...

2 comments:

Myeizana said...

Cantik :)

cik nadiakeeza said...

hihi... terima kasihhhh @myeizana