20 March 2014

asik2 masalah cik pinky!

masalah cik pinky..

sekarang ni aku tak sure la aku rasa betul2 tension ke atau 20% je tahap tensen sekarang ni..
tapi kebarangkalian rasa nak marah memang tinggi la...
dari last week lagi aku dapat trace something dengan fon aku..
cas tapi kemain laju dia abis low balik....

yang lagi heran..
cas kat rumah elok je... bole tahan laju jugek la penuh kan..
pastu cabut je cas tu..
masuk kereta belum gerak klua shah alam.. da jadik 95%..
padahal tak usik... tak usik ok! berangin gile aku...

bila cas dalam kereta pulak..
bukannya dia cas.. 
dia tarik pulak nyawa batry tu kasi abis..
aku pasan jadik camtu pun masa balik dari seremban dulu..
batry da low nak mati.. 
cas da 10minit.. ewah! bukan makin penuh.. 
makin teruk bunyi2 low batry tu haa..

hari tu hantar centre dah..
tapi aku tak tau ape yang dorang check..
asik kata kena check chager kite...
grrr.. klau chager aku yg sakit takla aku hantar centre..
sebab cas kat rumah elok je pun...
da la hantar centre macam keje sia2..
abis smua data dalam fon hilang ghaib...

hari ni..
tuka batry dengan mr.captain..
nak check berape laju dia turun klau pakai batry lain...
sudahnya batry mr.captain yg 70% tinggal 64% dlm beberapa minit..
batry aku kat dia pulak mantain.. tak turun banyak... 
hoih! tak ke sakit hati dibuatnya...
aku betul2 da tak bole senyum da ni....

nak hantar pi centre kat federel tu..
sah2 kena cuti.. sebab situ jem maha hazab..
aku malas dan tak sanggup nak tempuh siang2..
bole mendatangkan marah..

grr... skang ni aku pi cas note pink tu kat org..
harap2 laaaa cepat full..
klau cepat jugek k.o.
aku da malas layan.. 
buat aku jadik tua dari usia je....