aku hargai...

18 February 2014

hiking session part 2 ~ waterfall

akhirnya dalam 11lebih juga la kami sampai waterfall selepas beberapa kali memanjat dan memanjat.. semput? momentum da dapat bak kata kak farah.. so selepas puncak je aku ok dah... takde dah gejala2 semput muntah2...





seiring dengan ketua pengakap..
anak waterfall je pun..
takdenya nak buat terjun tiruk bagai..
lagipun haku tak bawak baju..
memang malas.. haha..koser haku nk tuko2 kat dalam utan tu...






ragam2 kami



gigih sungguh amoore dengan si sara bukak nasik..
haha.. memasing da kelaparan hokey...









kami..








k.farah yang full energy..





































selepas dorang sibuk bersiram2..
kami pun cabut balik.. haha...
tapi kena mendaki semula ye..
muka pun memang da tak bole blah sungguh..
tah ape rupa pun dah tak tau dah...


4 comments:

::EIDA:: said...

besttnyee mandi waterfall panas panas ginii. hehehhee. kat mane ni?

cik nadiakeeza said...

kat bukit saga je ieda... anak waterfall.. haha...

Khairul Bariah said...

salam, wah! cam best jer hiking.
btw, sy dtg dan follow sini. feel free to hit me back yeah :)
http://sweetmemories4u.blogspot.com/

cik nadiakeeza said...

wslm, khairul bariah... hihihi... 1st time pi, memang rebah jugak suku jalan.. tapi serius sgt best... thank you!