11 February 2014

hiking session.. part 1

ade part2 pulak kan.. lantak.. 
haha... aku memang tak berape rajin nau nak menaip dah sekarang ni...
sebab rasa cam aktiviti aku minggu ni memang thrill gile..
so meh2 aku sharing sikit...

sebenarnya aku takde pun rasa nak join awalnya..
sebab bukan minat aku hiking2 ni..
lagipun mental aku memang tak berape nak kuat...
benda2 camni nak buat memang kena ade semangat...
ko takde semangat.. memang adiosss la jawabnya....

kak lylie awal2 pagi da watsapp aku..
risau aku buat perangai tak sihat macam selalu..
muahahaha... sebab aku memang dasar pemalas buat aktiviti macamni..
mind set da cakap cuti hoihhhh...
tetibe kena bangun awal..
memang ade alasan laaaa kang....

tapi aritu aku ok je..
ntah.. sebab teringin nak try..
pastu 1 masalahnya aku dah janji..
kang aku buat perangai lagi, mau masuk opis aku kena hempuk dengan lylie kang.. hahhaha...


menunggu session yek..
sorang lagik ahli tak sampai lagi..
kteorang janji 7.15pagi smua dah ade kat bigaeon ampang..

aku, kak lylie dengan daniel 1 keta dari shah alam...
kteorang dekat sikit nak jumpa..

selfie sikit dengan kak lylie..



ahli wanita..
sepatutnya ade 6..
sorang tak sampai lagi...




6 orang jejaka jugek..
perancangan hiking2 ni smua dari Lan dgn Daniel kot.
dorang berdua ni je yang rajin..
haku pun tak tau ramai juge..
ingatkan sikit je yang follow..

seopis smua2 nih..
hujung sekali tu je dari opis lain..
hihi.. kawan daniel sebenarnya..
eh! kawan kepada kawan daniel sebenarnya...
sian dia kena gebang dengan kawan..

kot haku laaa da janji tetibe kawan takde..
then kena join pulak team tak kenal..
memang aku balik dah...
tapi dean ni bagus..
dia ok je pun walau 1st time jumpa kiteorang smua..

alaaa.. kiteorang ni pun nama je seopis..
tapi jarang2 jugak jumpa...
biasa2 memang klau lalu sebelah pun setakat senyum je.. takdenya nak menyembang2 segala..
biasala masing2 ade tugas.. ade keje sendiri..
lagipun kami ni smua lain2 level..



us..
mor tukang beli breakfast...
aku tukang tanya dia kat mana...
kak farah yang super gojes..
kak lylie yang selalu kabo dia lagi kurus dari aku..
hahah... homei...



warm up dulu katanyaaa...
baik cikgu.. 
iolsss follow je... bukan penah buat pun aktiviti gini..



yang ni perangai kanak2 rebina...
toksah laaaa mengikut..
haku memang da berape abad tak penah jumpa buaian..
sebelah tu ketua pengakap..

garang hoihhhh...
keje dia asik perang dengan daniel je..
lantakkan..

ape2 hal aku sokong je..




rileks...
ni baru nak warm up cite pasal hiking...
tapi tak cite lagik tau..
sabo2.. hihi...
kita kasik intro2 dulu je..

k bai