aku hargai...

20 February 2014

hiking ~ last episod... abis da oih cerita bukit saga, ampang!

 last2.. pasni takdak da entry hiking2 bukit saga nih..
hahahaha.. sebab nak habiskan entry ni je kemain lama...
melampau... macam berbulan duduk dalam utan tu kan... 
maklumlaaa... 1 st time pi hiking kan...
ni la gejalanya... koh2....




sebenarnya ni pun da trasa kena gebang dek daniel..
banyak la dia punye landai...
kemain da tercungap2 aku memanjat..
sampai kak farah toleh belakang.. tengok aku da merangkak.. tak jalan da..
serius tak mampu langsung da...



dan lagik nak amik gambo..
padahal kaki nak melangkah da tak mampu langsung..




ni memang still bole nampak senyum lagik...





semua da terduduk..
kurang tenaga dah..






sampai ke puncak semula..
tapi muka da tak tentu arah...
sambung pulak jalan...

fik dengan moore kemain laju jalan...
aku tak tau la dorang pakai enjin ape..
laju gile..tak terkejar langsung..
aku kt belakang dengan kak farah sebab da memang tak larat nak jalan..
gigil2 kaki turun tangga..
















akhirnya...
hoyeaaaaaaa... sampai jugak ke bawah..
rasa macam penat kat atas tu abis daaa...
pukul 2lebih kteorang sampai bawah..
masa ni panas berdentum...
serius dengan belengas peluh lagi...

















next projek..

water rafting..

wiwiwiwiwiwiwiw...
harap2 laaaa aku tak terlingkup...
bahaya gak ni...



No comments: