aku hargai...

25 February 2014

100 Doraemon secret gadgets expo

akhirnya dapat jugak pi expo doremon ni..
sebenarnya nak pi dari bulan 12 dulu... tapi banyak nau alasan yang tak mengizinkan nak pi..
aku ni nama je da makin meningkat umur..
tapi peel kanak2 tu still ada...

tiket memang mahal..
25 hengget sorang untuk dewasa..
15 hengget utk kanak2..

expo ni buat kat viva expo hall kat viva homes cheras..




ni kat pintu masuk..
tiket tu kena scan dulu kat depan tu..
lagi canggih dari masuk tengok wayang..
aku ingat dia pi koyak2 je tiket tu..



ni mesin masa doremon kan..
haha.. aku bukan tau sangat..
takat tengok2 gitu je cite doremon nih..
lalalaallala




masih lagi kat pintu luar..
memang sebijik macam dalam alam doremon..
dok ade kat mesin masa ni..



ok.. sesi perkenalan dengan doremon...
oooo..baru aku tau asalnya doremon ni warna kuning...
ade telinga pulak lagi kan...
patut adik doremon si doralin tu ade telinga.. pastu warna kuning...



pastu doremon ilang telinga dia..
sebab kena gigit dengan tikus katanya...
kehkehkeh... 



maka jadiklaaa dia kucing biru yang bulat gemok takde telinga.. 
sian..tu ade lagik kaler2 kuning yang belum abis ilang...
gara2 nangis 3 hari 3 malam... sedih sangat sampai salah minum portion..



ni la dia 100 gadgets yang ade dalam poket doremon..
smua benda ade.. banyak gile..




penerangan dia kt bawah tu kecik sangat la pulak..
tengok gambo je laa eh...


















serius memang banyak gile doremon dengan gadget2 dia..






























































ni la ruang legar 100 secret gadgets doremon..
semua bersusun je dari pintu depan... 
nanti kita tengok pintu seterusnya... ok...

3 comments:

Abdul Rahim said...

Wahhh.. benda favourite

maszmadi said...

ha..... kanak2 sungguh...
hehe

cik nadiakeeza said...

abdul rahim: haha.. samelaaa... punyela lama menunggu nak pi..



Maszmadi: ecehhh kak mas.. bole je bawak aisha... sronok ok..