aku hargai...

13 January 2014

welcome to the world fathiah hannah binti mohamad rohaimi


lets start the story pasal fathiah hannah..

sehari sebelum mar bersalin..
memang tgk muka dia penat kemain..
yela, ade kenduri kawen pulak kan... 
rajin betul dia menolong da sarat2 tunggu hari..

mar kata macam da sakit2 time ni..



elok setel je kenduri..
esoknya dia masuk spital da..
takdenya tunggu2 nak balik KL..
memang baby nak jadik orang pahang katanya..

aku tunggu2 berita dari k.inah je..
sebab k.inah yang dekat dengan mar...
alhamdulillah..malam 17/11/13 baby gegerl selamat dilahirkan..

assalamualaikum 
dan 
selamat datang ke dunia 

fathiah hannah binti mohamad rohaimi
17/11/13



gambo2 yang mar hantar..
geram!

macam anak cina..
hihi...



tak sabar nak jumpa hannah..
seminggu hannah kat pahang..terus balik johor..
sebab mar berpantang kat uma mak dia..



then, after 2month..
aunty dapat jugek jumpa hannah!

eksaited aunty nad cite dgn uncle izam..

hannah tak mau langsung baring sendiri..
asik beriba ibu je dia...sempat la aunty nad pegang hannah..
sementara ibu solat dulu..hannah da pandai dengar kita sembang2 dengan dia..
tapi kejap je senyap dia...pastu terus meraung.. haha.. 
dia punye jerit..macam kena cubit.. gelabah aunty nad...

ibu mar kata hannah mmg tak mau langsung duduk sendiri..
mesti kena pegang.. abislaaa..teruklaaa pengasuh awak nanti hannah..
mau membuli pengasuh awk nanti.. hihi..

   tadaa... 
fathiah hannah & aunty nad 

^_^



No comments: