aku hargai...

03 January 2014

lunch together katanya

semalam punye cerita..
padahal dalam kepala aku punyela nak makan kat wangsa walk katanyaa...
sudah eh... bukan ke wangsa walk.. makan jela kat menara maybank tu haaaaa....

bawak zahra skali..
anak bos tekstil..kebetulan pulak memang anak buah moore..
makanya, hangkut anak menakan dia nih...
sebab kteorg rencana mmg nak pi bank beramai2 pun..

-_-''



sebab Q kat bank semalam kemain hazab..
jadinya cik ai dgn k.iza bawak zahra turun dulu..
aku teman moore tggu turn kat atas...




budak yang tak bole panas..
dia punye berpeluh macam ko suruh berlari keliling menara tu 10 pusingan..
dapat je aircond.. hanyut trus..







dah2.. tu je cerita semalam..
sempat beli roti bebanyak jugak masa klua menara maybank tu..
dorg kabo aku macam nak jual balik... kehkehkeh

No comments: