aku hargai...

22 January 2014

LIFESTYLE OF SI PEMILIK KASUT TUMIT TINGGI

aku tak tau kenapa aku gemar sangat dengan kasut tumit tinggi..
mungkin bole menyebabkan aku nampak kurus kot..
haha... katanyaaa....
tapi gejala2 mula bergila dengan kasut tumit tinggi bila aku da mula keje..
memang kasut jelaa yang aku pantang jumpa...

habit kan.. 
habit yang kadang2 anaiya diri sebenarnya..
tapi ade jugek kasut2 yang aku da jual..sebab pakai tapi salah size la pulak kan..
 ni yang latest..


tadaaa

tapi ni jujun hadiahkan..
sebab dia pun beli salah size katanya...
aku suke jer..














dulu... memang tak brape rapat dengan jujun..
tapi.. bila dia transfer je.. aku slalu borak dengan dia.. 
kira mcm banyak la cerita dia kongsi dgn aku..
sekurang2nya aku yang tak berape betul ni pi perbetulkan keadaan kan.. 

wiwiwiwiwiw...

tekiyu jujun!
aku suka gile kasut ni!

No comments: