aku hargai...

16 January 2014

kenduri nasi arab yaww..

minggu sudah punye cerita agaknya nih.. ntah ler, tak ingat da..
sibuk dengan memacam hal betul aku masuk taun baru ni..
tetiap hari ade je program..

nasi arab sponser by kak zie..




staff wanita bahagian rekaan..
tak ramai pun yang join..
sebab memasing ade plan lain..

kak yati, kak intan, shada & yan


nampak tangan dok pegang beg tu..
haha.. tu kak iman..
nak tunjuk nasik je haaaaa.. serius banyak gile..
da la memasing makan bukannya banyak nau pun kann..



lokasi : gombak

jangan tnya jalan sebab yang guide kteorg kak iza..
kiteorg follow je..




sebelum makan.. 
ala2 sopan kekdahnya..
hahaha.. lepas makan?? 

jangan tanya tah ape rupe daaa...
huru hara..



nasi dia oklaaa...
sebab aku bukan reti sangat rasa2 nasi arab ni cemana..
asal lalu dek tekak aku tu kira passs laaa...

klau tak, awal2 lagik aku tengok jela jawabnya..
haha.. iolss so cerewet uollss



No comments: