aku hargai...

02 October 2013

little baby hani

haiii semua2 org...
name kite hani...
mama kita june.. ayah kita heizaidin...

homei tak kita??

ahaaaaaaaa.... ni hani heizaidin nama dia..
budak ni mmg copy sebijik mak dia.. hihi..
suka nau dgn camera.. 

dari dia lahir sampaila da masuk 9bulan ni.. 
1st time datang jenguk hani...
masa awal2 dia lahir mmg tak dan nk pi jenguk.. ada je halangan..
oleh krana last week kami bertiga beramai2 pi terjah kerja kawen opismate.. 
makanya.. kami set nk pi jengah hani jugak..

amik masa 20 minit jgk laaa kan nk dekat dgn dia.. 
sbb dia takut org..

-_-"





nampak mata kemain merah..
sbb asal dekat je dia nangis..
asal laaaa dekat je dia nagis..
tak paham tak paham.. haha..






kena umpan dgn keta..
masa dak faizul masuk pintu je dia da pandang ketakutan..hahaha..
rasaksa masuk pintu.. kihkihkih...
ni kena umpan dgn kereta je ni....
kot tak.. korg hagak dia nk dekat?

harapan!



nampak tak tu muka brani brani takut



ni da ok sikit laaaa kan....
sbb da nmpak kteorg dok gigih agah2 dia...




da kenal.. kemain manja kannnnn... 











takdela lelama kat sana..
sekejap jer.. sebab kteorg nak balik KL..
macamlaaa jauh sgt kan....kihkih..
jauh gaklaaaaa kannnn







takpe another time bole singgah lagi..
tp pasti! akan guna waze jugak..
kihkihkih



No comments: