02 October 2013

dinner date with LOVE..

janji dgn kakngah pkul 6lebih2 kat qalaqisha..
tp sumpah aku tak tau qalaqisha tu duduk tang mana.. aku tau dia duduk kt area sec7.. tp mmg tak pernah laaa aku jejak sampai  kesana kan.. gigih kakngah bgtau duduk kat area radiusite..tapi radiusite sec 7 tu pun aku tak penah pegi.. haha...

pastu aku pn guna laaa waze dari kl.. malangnya waze bawak aku ntah memana.. semedang sesat..
last2 give up.. call kakngah.. biar dia je guide... kihkihkih...

jumpa je kedai qalaqisha tu.. mmg tempat jubah2 yg dia tuju dulu..
nyaris aku tak tersampuk beli skali je.. kot tak dgn aku skali pi try2..kihkih...
nampak tak kat blkg tu kakngah tgh dok match2 baju dgn tudung dia..
aku nampak cermin je.. benda lain aku tak nampak da.. kihkihkih




time ni kakngah tengah dok cakap2 dgn aku sbnanya..
dia asik tanya ok ke tak ok ke tak..
aku malas layan.. tgk cermin fikir sendiri.. kihkihkih



kakngah amik.. paksaan! padahal member nk bayar da kat kaunter tu...kihkihkih



uolssss...  
aku  da pi da qalaqisha ni... baju2 cantik.. tapi aku tak beli.. sebab aku tak suka baju dari kain lycra.. 
bagi aku cotton.. aku ok je.. maklumlaaaa.. ahkak soo kampung.. lycra2 ni mmg sumpah aku tak suka.. 



pastu dinner date kat setia alam..



kawan dari umo 4tahun...
sampai skrg.. da 24tahun...

bergaduh.. merajuk.. jeling2.. jerit2..
tak bercakap.. pastu kejap kang baik..
tu belum lagi tukang coverline sbb dia pegi date..
hahaha!!! aku yg anta dia pegi dating!! bole camtu??
pastu aku balik uma tido... petang kang ko call aku suruh amik.. 
ko ingat tak kakngah.. gile kan.. kihkihkih..





tapi peel da mcm adik bradik..
bila lepak dgn mak2.. da mcm mak sendiri..
bila org tanya jawab mak mertua..
kahkahkah.. smpai ko cakap klau aku kawen dgn along ko.. 
ko taknak balik raya.. gile! haha



memacam perangai..
tapi layankan je kannnnn













moga kita bersahabat sampai syurga..
moga kasih adik bradik kekal ke akhirnya..