26 September 2013

baby bonding katanya!

sepanjang september ni mmg ramai org keliling aku selamat melahirkan baby masing2..
baby 1st yg aku memula pi tgk.. anak buah aku..
anak hari malaysia ni.. lahir 16 september 2013..

jgnla tanya nama.. bdk debab ni mmg takdak nama lagi..
tak tau ler bilanya nk ada nama..
kteorg makcik2 ni da sibuk nak bagi nama NUR MALAYSIANI jer.. haha



gigih balik keje terus singgah sana..
nak jenguk budak domok ni.. geram!


kejadian sabtu lepas..
lawatan dari rumah ke rumah da mcm nurse..
haha.. rumah 1st jenguk khalif.. baby kak iman..

budak yg dlm perut mak dia lg asiklaaaa nk makan memacam..
kejap kang mak dia ajak g makan meatball..
kejap kang pi pizza pulak.. tu belum lg makan nasi ayam penyet..




khalif adam..
muka mmg cop mohor mak dia sungguh!



oh ye.. ni geng dating aku...
daniel.. maklumlaaa.. aku klau ade urusan aku.. mmg tidakla nk bawak ramai2..
sat lagi susah aku nk bergerak ke kiri kanan kang 
jenis tak suka bising2..hihi..

ni pun mujur daniel tak buat hal.. rajin jgk mamat ni klau datang angin lintang dia..
gegar smua.. mungkin jgk sbb dgn aku kot..
budak dgn aku kan kemain takut..
tah ape yg aku buat pun tak tau la.. haha




terjahan rumah ke dua
kita jenguk baby suhana pulak..

dear syahmi.. ibu awak ni call aunty subuh2 sbb nak bgtau aunty.. kamu otw nak ke dunia...
tp yg aunty dok heran sampai la ni.. ibu kamu tu kemain gelak sakan..
dalam ati aunty muskil jgk.. ibu kamu ni nak pi bersalin ke nk pi bercuti..

rupanya ibu kamu ckp 
"aku dok cover takut ni"

kiut sgt ibu kamu kan.. rasa nk cubit2 jeeee dia... 
geram! lepas je ibu kamu letak fon..
aunty nangis.. sbb aunty happy sgt2 nk tggu kamu lahir..
mungkin sbb aunty dgn ibu kamu da mcm adik bradik..





syahmi safaraz bin syahrelzal


done! jenguk anak2 angkat...
jom kita pi merayau lak dgn geng dating..
wiwiwiwiwiiw....