aku hargai...

14 August 2013

perkara paling annoying sepanjang syawal

hai... arini baru nk masuk opis...
cuti xde laa lama mana pun.. tp trasa lama gak laaa kn..
xtau ape nk citer.. tp aku da mula prasan.. semenjak menginjak ke 20an...
lagi plak semenjak saingan aku semua da pun dok kelek anak..
soklan2 panas yg buat telinga terbako pn muncul...

mula2 dulu.. bole lagi laa senyum2 kan.. 
maklumlaa.. xtrasa lagi kan... tp bila da menginjak ke fasa seterusnya..
terus rasa panas je muka bila disoal dgn soklan2 yg pada aku da mula menerbitkan rasa menyampah pn ada..mungkin mmg betul la kan.. aku ni cepat je melenting..tp klau da pegi smua rumah, aku dpt soklan yg sama.. mendatangkan marah pn ye jgk laaa...

kadang2 aku xfaham... aku ni da mmg tahap desperate gile ke hape smpai paksa2 sgt aku ni..
chill sudah.. sampai yg dok carikan calon pn ada.. aduhai laaa... makcik pakcik.. bkn xnk, tp smua tu urusan Allah swt kan... jgnla paksa2...

tutup soklan paling annoying..
muncul plak soklan lain...

bila aku ckp je keje kt KL..
smua kata, kenapa x pindah dekat2..
kenapa x carik je keje dekat2..
ishhh.. semak plak lama2...
kadang smpai da xbole senyum da.. sbb mcm terlampau byk sgt soklan nk tuju kat aku ni haaa..
aku rasa raya kali ni mmg raya yg aku xnk pegi uma org..
sbb sure dapat soklan cepumas yg aku xdpt jangka tahap kepanasan telinga aku nk mendengarnya..

stress... stresss

No comments: