24 July 2013

pasal kereta

ko da kenape.. pasal keta pn nk update.. hewhewhew..
oleh kerana ramai da komplen cara pemanduan berkemah aku ni..
makanya aku rasa aku mmg byk kali nau da jadi gangster jalan ni.. 

tetibe teringat balik masa memula blaja drive..
aku bawak manual mmg masa mula2 amek lesen laaa... kot nk kata pasal drive auto.. secara haramnya mmg dari form4 kot.. main aci redah je..
tu kira konsep, belasah je.. haha.. tp jauh gak bawak time tu..perghh..klau kena tangkap dek trafik..sia2 je ahkak.. 

pastu oklaa.. lepas da keje baru amik lesen.. 
tp mmg sumpah laaa.. lepas je amek lesen mmg xpenah laaa bawak manual lagi da lepas tu..
sbb keta kt uma smua auto.. klau suruh aku bawk manual... mmg sah2 laaaaa gear reverse je yg aku tau... haha... 

sepanjang driving secara halalnya.. 
aku da 3kali excident.. haha...
tang haram dulu xpenah lak kes2 langgar org ker kena langgar ke kan...

tp mmg sadis bila ko drive dan tertido.. tau2 da bummmmm!! langgor lori..
pastu 2nd time sbb aku leka tgk smartag..


kali ke 3

tu BUKAN SALAH AKU...
haha... budak baru dapat moto besau langgar..

klau nk kira... mmg memacam da jadi sepanjang aku drive..
tu yg agk seriau sikit.. huhu..