04 July 2013

kisah paling sedih untuk aku kali ni

ni semalam pnye kes la ni..
aku xtau ape sbnanya prasaan aku masa ni..
da brtrabur.. sungguh..
frust! sedih! terkilan.. smua ada...

gamba baby najiha..
gamba kawen member..
gamba kawen sepupu aku..
gamba dgn group..
gamba family..

perghh.. rasa tercalar
mcm kena robek2 hati ni haaa...
tu pun aku usahakan jgk drag ke another folder..
dgn harapan ade laa separuh yg dapat aku slamatkan....
sbb aku mmg da putus harap bila member aku tlg buatkan smlm pn..
aku da nmpak gelap je folder camera tu..

baru minggu lepas member aku pesan..
jgn upgrade software klau note anto suh upgrade..
sbb byk gambo dia ilang da...
maybe dia lg frust sbb gamba baby dia smua dlm fon..
dgn harapan berharap pada camera fon tu je..
sama la mcm aku..
bezanya aku x sempat lg nk transfer ke hard disc...

smlm bawak g samsung dgn harapan da hancur lebur..
cuma harap xyah laa sampai kena format..
pastu ape ntah mamat tu godek2 cik pinky aku..
trus dia kata..

"u punye gamba kena save lain jugak..ni da xbole nk muat lg"
ait? ko pn basuh aku... cisss..
tp tulaaaa.. aku pn malas nk pk da.. cuma hampa laa..sbb aku da cuba..
gigih depan laptop mlm td..walau lappy tu pn kemain rasa buat nk dihempas je gayanya...
last2...


gambar sebanyak 759 terpaksa dipadam camtu je..

*balik uma sambil seret kaki..sbb hampa yg teramat sgt*



psst..
patutnya aku post cite lain...
tp xpe.. draft dulu...
rasa mcm nk xnk je post..
wiwiwiwiwi...