aku hargai...

29 July 2013

bad.. omai.....

aku blur sebenarnya nih... aduhai laaa... sana cakap lain.. sini plak cakap lain.. camne nk buat ni.. hati jgn dicakaplaaaa... sedang berbora ombak... tak tau cmner nk sedapkan hati sendiri.. mcm rasa kena bako panggang2 pn ye gak nih.. aduhai laaaa nasib.. 

bila aku ditakutkan ni... memacam sogokan ade...
buruk kaaa baik kaaaa.. kena laa hadap telan dalam2.. sape nk tolong time rasa huru hara camgini...
ribut serabut jgn cakaplaa.. hanya Allah je yg tau.... 
pulak tu bila diacu2 cerita yg x sedap didengar...
mmglaaa dorg2 kata tu mudah.. bg aku ni? maksud aku bagi aku yg terasa susah ni? haihhh....

kadang2 aku x faham.. knp laaa kena diacu cerita yg tak sedap didengar.. sedangkan realitinya mungkin laaaa x semudah mana.. tp rasa gugup ni.. adoillaaaaa... serius rasa mengundang impak dukalara...

tgh gastrik gini lg.. adoilaaa.. 
sakitnya mcm nk hentak2 kepala jer..
sadis2 cmni laaa buat aku rasa mcm malas je nk update blog ni smua..
sedangkan ade jer cite.. ade je yg nk ditaipnya kan.. tp tulaaa..malas.. acaner tuh... feelbad rite? 
somebody pliss help me.. 

1 comment:

PUANSTOBERI said...

jika membenci sesuatu, benci lah sekadar cuma, kerana kebencian itu mungkin boleh menjadi kecintaan suatu hari nati.
Dan,
jika mencintai, cintai lah sekadar jua, kerana kecintaan itu mungkin boleh menjadi kebenciaan suatu hari kelak.

Renung renungkan dan selamat beramal.

Love,
Kekda :)