27 May 2013

the day with bff ~ kak ngah

^_^

tiada kata2 yg dapat dilontarkan..
saat masih bole ketawa.. dan dia mendengar smua cerita2 seharian aku sambil ketuk2 dashboard sbb dia rasa cerita tu klakr.. 

dear kak ngah.. 
aku sbnanya ade byk lg benda nk cite dgn ko..
tp smua terbrenti sbb ko asik gelakkan aku..
ko kata yg berubah cuma imej.. tp aku masih tetap aku...

mmg ko kenal aku sgt2 kan.. hampir 18 tahun kita kawan..
aku yg garang tapi masih maintain yg sikap yg satu...
bercerita dgn ko.. aku masih bole ketawa2 sbb ko suka alih cerita aku dgn kisah zaman skola dulu..

aku rasa.. mcm nk tape je smua cite aku.. then ko dgr bila blk muadzam..
once da balik klang semula.. respond balik.. bole? 
haha.. 

smlm.. masa aku tgh sibuk2.. ko msj.. kata nk wish awal? 
jangan harapppp.. aku potong ckp ko awal2..
aku nk ko wish on the day.. 
mcm selalu..

^_^

thanks sbb temankan aku last week..
fun sgt makan kt OU.. pastu sambung shopping kt setia alam.. 
mmg kaki jalan kan..