05 May 2013

PRU13

pepagi lg group da bising2 pasal dorg smua da pi mengundi..
haha.. aku? 8pg still berguling2 atas katil.. heaven tul rasanya... maklumlaa.. aku tdo agak lewat pg tu.. mlm sebelum tu langsung xtdo.. leka main game.. tau2 da subuh.. chaitt..

so aku gerak pi skolah nk belajar.. eh.. nk mengundi dlm 9.30 kot.. 
kena beratur punyelaaa panjang cm gini.. 
aiyaa... aku da tau saluran mana nk pi.. kenapa nk kena beratur lg.. adoiiilaaaa...



masa ni jiran sebelah yg beratur.. siap buat lawak...
"haaaa.... ni bkn zaman skola ye.. yg rendang2 ke depan.. tinggi lampai duduk belakang.. "
hahaha



saluran 5
untuk pengundi pesetime mcm haku.. 
dalam tgh beratur ni.. ade laa sorg mamat ni dok sebelah aku.. 
siap tnya nama..duduk mana... anak sape..
dlm hati "eh, terlebih ramah mesra alam pulak abg ni"

bila dia nmpak aku da mcm aura2 malas nk layan.. 
baru dia diam.. haha..



tung tang2.. dlm pkul 11 pg baru balik..
aiyaaaa... pastu terus singgah gym.. view dari atas.. 
perghhh.. jemmm hoii.. sbb ade yg mengundi kt skolah cina tu..






gelombang biru








peaceee... saya sudah... 
hikhik.... =)




 macam pkai inai kekdahnya.. 
kemain heaven org tu menyapu.. 
pastu aku siap sound... 

"alang2 cmtu, akak sapu je laa 10jari ni.. bole terus nikah.. hakhakhak"

larikkkk