13 May 2013

edisi pengantin baru...



selamat pengantin baru amirah & amy
semoga kekal bahagia hingga akhir hayat..

^_^



tu je sesi dgn pengantin.. yg lain adalah sesi reunion dgn ex form 5..
tgk gamba je laa.. aku tgh bingung nk taip ape..
haha.. sbb byk sgt gosip..

ni geng aku time form 5
makcik mcm cina ni mmg dok sebelah aku dari form 3 smpai form 5..
selalu mmg dia je kena panggil dgn cikgu.. padahal yg x buat homework aku.. haha...
sumpah xbole lupe.. kebil2 member kena panggil.. haha



bila kumpul.. dari kiri ke kanan

fitri (anak da 2 okeh .. fuhh! lap peluh) 
nadialina (classmate aku dari form 2) 
ona, 
aku,
 miera (pengantin baru), 
shafinaz ( pasni turn dia kot nyusul mira.. hikhik... lama nau da bercinta tu.. dkt 7tahun agknya) ekin (askar ni... fuh! fuh!)
  eka (ex-ketua kelas kteorg) 
fairuz@ kakngah (kawan aku dari umo aku 7tahun.. membesar dgn dia... dulu pintu dapur aku jumpe pintu dapur dia.. asal bawang abis malas g kedai.. buat aksi ala2 comei depan pintu.. pinjam bawang.. berguling2 dlm bilik dia da mcm bilik aku.. kongsi2 mekap2.. ooh.. dia ajar aku mcmana pkai eyeliner dulu.. haha.. ingat balik.. comei sgt... pastu dia smbg belajar jauh2.. aku kawan dgn mak dia je.. skrg kakngah tolak jauh2.. aku gosip mak2 je.. haha.. sbb tu mak dia asik ckp nk jdkan aku menantu... aahhh sudah.. ok, aku tau dorg gurau.. haha.. kakngah kata kalau aku jadi akak ipar dia.. sah2 dia suruh aku duduk dapur je.. hahaha.. ehhh, terpanjang lak cite pasal kakngah..)




ni jadinya bila kteorg kumpul kt pelamin..
pengantin sibuk layan tetamu.. kteorg huru hara kt dalam...



sebenarnya camera ade 4 ke 5 ntah..so, tabahlaa tgk ntah memana cam..


x ready hokeh












korg jangan tnya kenapa gamba byk gegar.. 
sbb dorg amek masa kteorg x ready..
huru hara







yg pkai turban tu cikgu kelas kteorg dulu..
nadialina kata..serius xkn lupe, cikgu suh aku jd ajk tandas..
korg ade? tandas sendiri masa skola?
warna pink hoiii dinding tandas kteorg.. siap berbunga2 ade langsir lagi..

mana xnyerrr.. 1 kelas semua perempuan..
mana ade jantan.. thats y kteorg selamba je.. haha..
































 sekian... haha