03 May 2013

edisi PBAKL 2013

rencananya aku nk pi sendiri je kt PBAKL ni..
tp pk jem... pk xdak parking.. pk lg tahun sudah pi kemain jeemm....
ok2.. batalkn jelaa hasrat tu.. kite pi follow by puspanita jelaa eh..
memula cm dari unit aku.. cuma aku sorg je yg pi.. 
last2 kak iman dgn kak alin nk follow..
ok! deal.. ade geng...

gerak 9.30... dalam pkul 10pg ade kt sana da.. laju2 pi tempat novel kt karya seni.. sbb kekda a.k.a puan stoberi kirim buku jugak.. tapi..pusing punye pusing.. buku yg kekda nk, aku xjumpe.. tnya kt kaunter.. dorg kata lori yg anto xsampai lg.. aiyaaa... 


so, kite pn pusing2 laaa tempat lain dulu..dgn harapan datang balik tempat tu adelaaaa kan.. 
haha.. terjumpe tempat ana muslim.. 
dulu mase zaman skolah.. mmg aku byk buku ana muslim ni..
tp skrg lupe da cemane buku tu.. haha


kak alin, kak iman & kak lin(pembangunan)



sekitar PBAKL


ni ntah kt memana.. aku da xlarat nk jalan






jalan2 ternampak laaa kedai ni... 
mak aih.. cantiknya..
siap ade smua pinkkkkk



sebenarnya berkenan dgn baju ni..
tp fikir 4 juta kali.. sbb size xde.. haha.. kot ade, awal2 aku da rembat..


so, ini antara buku2 yg aku berjaya bawak balik dgn jayanya..

buku ustaz kazim tu aku terbaca front page je.. mcm terbukak hati nk beli..
2. sungguh! aku gilakan kau... tgk mcm best je.. sbb tetibe terbayang sesuatu.. haha
3. suami aku ustaz.. yg ni aku ade byk tgk review kt fb dgn ig.. dorg kata best.. ok! aku beli.. haha
4. cik blur dan encik ikhlas.. ni aku tgk tajuk je.. pun cm kelakar....
5. my precious iris yg ni terpengaruh dgn kekda... sbb dia suruh aku carik buku i love you, stupid! oleh krana buku ni main sequel2.. so, gigih laaa mencarik...malangnya xde.. haha... sentap2.. sbb aku 2kali pi pwtc dalam 1hari.. tp still xde.. maybe lori yg bawak buku tu x sempat isi minyak siap2..kannn... sob! sob!


bawak buku masuk uma dgn sorok2.. haha.. 
kang mak aku marah.. sbb buku dlm bilik aku sepah2..


dua benda yg mak aku alergic bila aku bawak balik..
hikhik

1. kasut.. sbb kasut aku da mcm bole bukak kedai kasut
2. buku... haha.. sbb rak buku aku da x muat.. so, aku susun2 bawah almari cermin.. 


its me with kak iman & kak alin
adik manja sgt..

dorg yg gigih dgr aku membebel slalu..
haha.. mcm dorg ckp... "dulu mase mula2 masuk, akak ingat ko sombong sgt.. garang pn ye..."
sombong laa sgt kekdahnya.. perangai cmni kak oi..


tadaaaaa











akhirnya... selepas edisi mencari dan mencari x jumpe..
elle relahati carikkan kt amcorp mall.. yeaaaa.... jumpeeeee
nasib baik 1 je.. kot 5buku.. hazab aku nk sorok... haha