06 December 2012

wat we said its typical malay

thats wat we call typical malay..
klau xde provokasi thats mean bukanla dlm golongan melayu yg tipikal kan.. 
akhirnya aku belajar sesuatu mengenai kesan apabila bersuara,bercerita dan membuat hebahan.. 
feedback?

as usual laaa.. sama ade benda tu elok ke x.. mmg akan jadi bahan utk siaran CNN.. 
kadang2 aku bingung gak duduk dlm golongan melayu yg tipikal nih.. maklumlaa.. dulu iolss penah keja dgn cina.... so far aku rase pada pendapat aku sendiri mmg lg mudah keje dgn cina.. 
sbb yg mudah.. bila dorg ni x suka..for sure kena buang pnye.. xde la main hebahan2 siaran x rasmi yg diri sendiri xtau sama ade ianya telus atau tidak..

kesan mcmni yg mengakibatkan org lain yg x salah menjadi mangsa.. 
ni la kesan dan akibat salah cakap dan salah pertuturan...
lg best salah faham.. 

pening kan nk fikir pasal typical malay nih.. 
aku pn pening..thats y la bila bercakap biarlah beringat.. 
jgn da ckp baru nk pk btul ke x..walaupun aku slalunya mmg cmtu pun.. hikhik

kadang2 kesilapan sendiri xpenah mengajar kita utk move better..
sebaliknya asik la mencari salah dan silap org lain.. 
siann kt org yg x salah.. 
*mention utk aku gak yg tetibe jadik mangsa padahal aku xtau ape2*
fungsinya untuk ape la eh? 
haihhhh.. susah nk buat smua org puas hati.. 
kadang2 sampai 1 tahap aku...
arghhhhh... fed upnye hidup camni.. xde life langsung.. stresss ahkak...

makanya, lets +ve think..
must be ok..

pesanan ahkak..
jagalah tutur kata.. x smua org bole trima buruk dan baik kita..
x smua juga faham sape kita sebenarnya..
rambut sama hitam.. hati lain2..

*lets misi mencari cinta yawww*

JGN PROVOK2.. AHKAK SENTAP NANTI UOLSS..

muahahahaha.. sebelum aku merepek2 dan kerepek.. 
baik sambung keje.. 
oi.. keje oi.. keje2... 

NOTA MAKLUMAN RINGKAS:
SILA JGN TAMBAH DOSA ANDA UTK AKAUN AKHIRAT..
sekian, terima kasih.. 

^_^