08 November 2012

yes! YES! YES!!!!!

akhirnya.... selepas 2taun memegang lesen "pemandu profesional" haha.. P depan blkg yek..
makanya harini lesen aku da full.. yeaaaaaaaaa...... sgtla gumbira rase hati ni ko.. xdenya aku risau2  lg kann.. klau ade ape2 yg menyebabkan lesen aku kena gantung.. hohoooo... 

kemain gigih aku harini call k.ila, call paijollah, call suana.. tp smua x angkat call.. cisss..
pastu k.ila return call.. aku cuma nk info kt mane laaa letaknya jpj KL ni kan.. k.ila infom dkt dgn uma mak k.ila.. then paijollah lak return call.. info kt maju junction.. ohh.. aku da pusing kt area sentul.. try carik sana.. fine! senang jumpa.. hohooooo... 

aku bdget dalam sejam kah kena tggu nih.. maklumlaaa.. aku malassss tahap gaban woo nk lelama kt jpj nih.. tp siyes! gile cepat ok.. xsmpai 5minit pn.. best gile! 
epinye saye.. hohoooooo...