05 November 2012

wedding farid kamil & diana danielle..

cantiknya la hai....
ni la salah satu sebab aku xnk tgk org menikah.. kenduri makan xpe.. klau tgk org menikah.... gigil terus aku rasa.. haha.. mmg x kuat semangat betul.. haritu mase suana nikah pn, aku rase aku buat2 x dgr je masa majlis jalan.. nk ckp dgn su aku x kuat smgat.. kang x smpai hati la plak.. haha.. redahhh.. tu la pengantin 1st aku tgk reality menikah.. sebelum ni? harapannn... mmg aku xnk tgk.. hoho.... tp ntah nape.. aku tgk gamba ni je.. da rase semacam.. da ape kes plak aku ni... aiyaaaa


sayunya rasa... =')



























sebelum aku sedih.. baik tutup.. haha.. apehal ntah aku ni... pelik nau..
ape2 pn.. wedding farid kamil & diana danielle mmg ohsem.. cantik gile.. 

ok. bai.. nk jalan2 carik tulang rusuk.. hahaha...

kredit gamba: ryaniezmoments.com