10 November 2012

rentetan ASK2012

sape tgk? nyesal x? hahha.... sama cm aku.. nyesal giler ok...
aku tgk mmg agak lewat 1jam sbb g uma nenek bagai.. tp sempat tgk sat kt uma nenek.. 
mmg dari ptg tu aku mcm da truja sket laa nk tgk kan.. sbb dari info yg aku dpt pasai ASK.. katanya ade alkisah dongeng smua.. haha.. walau aku bukanlah pengemar alam fantasi yaww... 

tapi secara keseluruhannya alkisahnya tntg ASK adalah... 

aku nyesal tgk! 
muahahahahaha... sumpah bosan! majlis anugerah yg mmg buat aku terlelap2...
adoiyai... mmg super duper x faham.. sbb klau ikutkan jadual astro.. patutnya abis 11.30... ape kejadahnya kan pkul 12 lebih still x setel lagik... ye dak... aku yg da sedia penin ni.. tarik bantal, tdo.. sekian.. maklumat dari balai berita org yg menyesal tgk.. hak hak hak...

ni je yg best sket... walau merepek gak sbnanya.. haha...
sbb ade adyputra.. woow!