26 November 2012

piala suzuki AFF 2012


sape tgk game mlm tadi melibatkan MALAYSIA vs SINGAPORE?? 
fine... mmg kaum keluarga aku ramai kt kota singa.. tp aku tetap menyokong tanah tumpah darahku... ahakssss.... tapi, siyes.. game malam td adalah game yg sgt laaa merepek kerepek! 
mmg aku tau ramai yg marah gile.... sbb y player harimau malaya ni main2 sgt... 
knp laaaa carelesss sgt.. bukan ke bayaran korg mmg da tinggi.. apehal main cmtu pn payah sgt..
harapan malaysia letak kt korg ni pnyela tinggi.. tp main cam haram...
mmg aku sakit ati gile tgk game smlm.. dan aku rse kt fb bersepah pasal game mlm tadi.. 
geram sgt2 ok! 

3-0 adalah mata yg langsung x bole terima ok!


nak salah kan sape bila da cmni??
x faham tul aku...









masuk opis pg tadi.. ade la paper utusan atas meja...
mcmana x kalah... 
org lain nk buat weeding gak.. tp xde la mcm ko ni haaaa.. 
siyes aku xfhm.. ko bole carelesss gile dgn bola tu..
then pagi ni front page adelah muka2 kekalahan ultras malaya..
selak belah belakang... aiyakkkk

mmg aku da xde respect ko la apex...
siyes.. totally lost dek kerana ko pnye gosip yg memacam...
salah satu punca kekalahan malaysia dgn memalukan skali.. 
mengarut punye game!


pening aku dgn player malaysia skang ni...
aku jd pelik lak.. ko ni pemain bola ke artis.. konpius trus ahkak..

statistik perlawanan malam tadi



malaysia  vs singapura

5(1)   percubaan tepat  1(1)

6  kekasaran 1

3 sepakan penjuru 1

0 ofsaid 0

50% pengusaan bola 50%

0 kad kuning 1

0 kad merah 0

0 percubaan diselamatkan 0