29 November 2012

habitat ke buang tebiat? muahahahha


xtau la pesal.. habit dgr radio bg smpai pecah speaker keta tu kemain menjadi2 skang.. 
muahahha.. asal pg nk g keja je.. op kos keta aku jd disko.. smpai mak aku menjerit.. mcm laaa aku sorg je ade keta kennnnn.... ahakssss

ni bukan masalah aku sorg je ade keta ke x kn.. tp da mmg habit aku ni mcmni.. asal aku msuk keta je kan.. mmg volume keta tu klau bole Allahuakbar kemain kuat lg haaa...nk buek camno... da den mmg cmni haaaa

alkisah pg tadik lg best...
seperti biasa la kan.. aku akan duduk kt dlm keta bereskan ape yg ptut..
maklumlaaaa..dari uma aku da mcm kuntilanak.. makanya kena la stanby dlm keta tu... tudung semua..nk dijadikan cerita dek krana habit aku yg suka nau pasang radio kemain kuat...
dan mungkin jgk sbb keta aku tu kemain gelap... jadinya org x nmpak ade org ke x kt dalam..
mungkin jgk dorg cume dgr radio je kemain kuat..

pakcik guard kt opis aku tu sampai jenguk dlm keta.. terkejut aku...
da knp lak org tua ni.. muahahha.. rupenya dia kata, staff bgtau dia.. keta aku berbunyi tp xde org...aiyoooo... apekah?? bkn aku org ke dlm tu.. hahaha...
pelik tau... aku pnyelaaa bersinar2 dlm tu.. bole ckp xde org.. ahaksss..
maap...maap... maap..

begitu laaa saya kisah saya dan radio...

*ade mcm karangan darjah 1 x? *
taram je laaaaa labu..


Psssst! ular tgh menjalar kt opis HQ ni...
takut anje tau dgn virus ular tu.. kena patuk.. mati trus... 
muahahahahahah