19 November 2012

bersiaran khas dari tempat yg damai =)

da brape hari tah aku x bw memane blog... penat gile dok ngusung brg2 ni ke tmpat yg dituju... tu blum part nk angkt,masukkan dlm keta, pastu trunkan... dan..... nk susun.... haha..baju2 aku pn bru kemaskan mlm td.. smpai tgh malam gak lak dok kejekan.. letih jgn ckpla... mcm hape je da rsenya.. x larat ok... since hri kamis lg dok kejekan smua brg2 ni haaa... 

dan.... akhirnya aku bersiaran harini di kawasan persekitaran yg baru... ntah knp, mungkin btul terlampau byk memori bangang yg ade kt tempat aku menapak selama lebih 18taun... tp aku puas hati, akhinrnya aku klua gak dari situ... 

sok je la aku share lebih sket eh.... musim beramah mesra dgn tempat beradu yg baru... hakhak.. 
 
k bai... 

*trasa rindu pada teratak lama... tp xmungkin kembali lg.. ='(