aku hargai...

05 November 2012

arini SPM oiii

7 tahun lepas... time camni.. aku pegi skola dgn bawak beg xde buku.. yg ade dlm beg time tu cuma pen,pensel dgn pemadam.. benda lain aku x kisah pn.. jalan g skola mcm gengster.. masuk dewan.. sambil pandang member... kira mcm aku pandang ko, ko pandang aku .. haha.. 
sumpah x prepare ape pn.. *sbb tu xpandai.. ahakss!* 

smuanya jadi 7 tahun lepas.. rse mcm baru je lagi aku amek spm.. haha.. 
time tu laa cikgu math aku panggil aku polis pencen sbb asal kelas dia je aku ilang.. ade je program koko.. hohooo... sbb aku mmg lemau paras bahaya bila cikgu math aku ni masuk.. padahal bebudak lain ok je wat... aku je yg mmg alergic math dari skola rendah.. 

smpai penah jadi.. dek kerana xnk amek port sgt.. paper math mase trial aku xjawab pn.. 
aku tggal cmtu je.. sudahnya mase cikgu bg balik paper tu.. dia siap lukis gamba "smiley"
ko ade? haha.. memacam jd masa taun aku spm dulu.. pengajaran & pengalaman yg klau bole undur balik masa.. aku nk perbetulkan.. haha.. malangnya xbole kan.. makanya diam saje laaa... perbetulkan yg skrg.. 

tp aku mmg sgt laaa alergic exam dari dulu lg.. dan aku pasti aku adalah manusia pertama yg klua dewan.. xkira la subjek ape pn.. mmg klau aku xklua.. alamatnya aku tido laa dalam dewan tu... haha.. *tp mase exam JPA aritu ilekss je plak carik jawapan.. steady je.. aneh tul*

kenangan 7 tahun lepas yg pelbagai.. hohoooo....

2 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Sama la ngan saya dulu, time math jea memang ilang dari kelas...hahaha

cik pelangi said...

haha... kes parah abg abil... mujo laaaa lepas gak berkoje.. hahaha