20 November 2012

ape rasanya bila kena menyerah jua akhirnya?

da sampai masanya mungkin...
masa yg aku da x sggup pertahankan lagi.. 
bila aku sendiri x mampu nk berikan ape yg diinginkan.. 
mungkin ye, aku da terlampau penat berusaha utk dapatkan ape yg aku nk..
dan akhirnya aku terpaksa mengundur...
untuk beri laluan pd yg lain kedepan dan teruskan...

knp la agknya aku cmni? aku rse sisa baki semangat aku dulu da abis..
for sure aku penat sbnanya.. 
aku nk tp aku x mampu nk pertahankan..
aku mmg xkuat kot.. mmg da trasa lemah gile ok..

T_________________T

maafkan aku.. aku da x larat lg.. 
klau rasa aku x ckup kuat nk pertahankan.. silakan teruskan tanpa aku..
aku da penat.. sgt2 penat.. aku cuma akan tggu dan lihat... 
semoga itu yg terbaik dan menjadikan lebih baik.. 

^_^

always pray for u.. =)







-cik pelangi-