21 May 2012

wowwww.... mata da blink2... ^_^

baca doa tahan napsu siap2..
amin..

Ya Allah, cantiknya hanbeg ni!!!!
eeeeiii, semenjak bukak.. aku rasa pusing2 kt setia mall tu..
op kos kedai ni aku terjah lg skali... cantiknya... 
adusss... nasib baik mahai nk mammm...
kot x, mmg aku pejam mata je menjinjing dgn penuh redha.. 
muahahahahah...
 handbeg ni ade kt fossil.. tp, skali tnya harga.. 
laju2 klua kedai... sambil nangis...
RM8+++

kalau aku anak dato mungkin persen aku amek sambil x pk masa depan tinggi..
hahahahahahahaha


ni kaler pink2.. auwww... sumpah lawa!
full leather ok...



ni warna brown.. cekelat2 miowww2...
tdo sambil peluk beruang~
mimpi hanbeg ni.. uwaaaa...


nk bg sedap hati... pegang jap smbil amek gamba kenang2an...
jangan harap nk masuk lg...
biasanya klau da kali ke 3 aku tgk jgk, mmg gile aku datang kang...
baik jgn buat pasal..


tgk!! ade banyak kaler.. biru,hijau... waaaaaaa


okeh.. ni pun cantik jugak... sama paten, aku jmpa kt dalam parkson.. 
tutup mata jalan laju2...
jgn pandang blkg...


ni pn cantek.... banyakya kaler... 
T__________T



ni kurang kenan sket.. tp masih cantik.. adik beradik polo...


klau yg ni, ala2 gegerl... siap memacam kaler..
ala homei2...
nagis lagi... T_T


waaaaaaaaaaaaaa....lagi banyak kaler...
pitam!


i loike... *_*


hahaha.. yg ni sesat... tp nk buh sini gak... sbb aku da berkenan gilos...
mudah2an ade rezeki.. nk jgk.. selesa gile.. terletak je, xde tinggi sgt...cantik weiii...


sekian entry dihujung bulan...

*bilalankgajininkbelikasutktatas*