16 May 2012

selamat hari guru ~ 16 mei 2012

SELAMAT HARI GURU untuk smua guru untuk mak aku... walaupn mak bkn officially cikgu.. tp mak yg ajar aku menulis, membaca dari aku kecik lg.... SELAMAT HARI GURU untuk cikgu2 dari kindergarden dink dinky dis...SELAMAT HARI GURU untuk cikgu2 sekolah kebangsaan sungai binjai... tempat aku main2 dari darjah 1 sampai darjah 6... SELAMAT HARI GURU untuk cikgu2 sekolah kebangsaan meru..sekolah kt sini dari aku form 1 sampai form 5...

terima kasih cikgu.... moga Allah membalas budi baik kalian... ^_^

ucapan khas hari guru ni jugak untuk family aku yg bergelar guru... 
puan nur hanani bt ismail yg mengajar di sekolah alam megah... 


ibu kepada 2 cahaya mata..
syabil iskandar n sara madina



front page utusan malaysia 16 mei 2012 sempena hari guru...
ehem2.. comelll
^_____^








puan zaila binti hj khafandi yg mengajar di sekolah kebangsaan meru 2.


selamat hari guru my lovely auntie...
semoga kalian sentiasa didalam lindungan Allah.. 
semoga usaha kalian diberkati Allah..
amin..


selamat hari guru cik nani n cik ya..
^___________^