24 May 2012

seindah sakura vs cinta buat emelda


Bicara mimpi itu
Mengheret ku ke dasar
Gelap tangannya menggapai tangan ku
Dan munculnya dirimu
Di pinggir laman itu
Hangatmu menyambut ku kembali

Dan ku mengerti
Mengapa masih berdiri
Hadirnya siang berteman mentari
Dan ku bersama
Bintang malam mu mencari kasih ku oohhh

Harapan
Harapan menjadi layu
Ingin ku bahgia bersama
Menjadi kenangan
Memburu impian masa kita selamanya

Dan angin kan memanggil
Bagai ada musafir
Hadir dan pergi tiada berjanji
Mungkin seketika
Ku merasa cintanya
Bagai dibelai mimpi sempurna

Dan taman ini
Tak bererti dan bersemi
Tiada indah tanpamu di sini
Dan ku jejaki
Walaupun hanya secebis kasihmu oohhh

Harapan
Harapan menjadi layu
Ingin ku bahgia bersama
Menjadi kenangan
Memburu impian masa kita selamanya

Harapan
Harapan menjadi layu
Ingin ku bahgia bersama
Menjadi kenangan
Memburu impian masa kita

Hati ku
Meratap setinggi gunung
Pasti ku mencari bintangnya
Menjadi cahaya
Menyinar impian hidup kita selamanya


asyik sakan la aku dgr lagu ni dari pagi td... kemarin kot aku tertengok sekejap citer seindah sakura ni... tp x sampai 5 minit pn, kemalasan nk tgu drama lama sgt.. ntah, kemalasan aku semakin sukar dibendung tgk tv lama2 ni.. naseb tv tu xde button lajukan.. kot x, mmg aku lajukan bg abes cpt je... ngeee... best gak ost citer seindah sakura ni.. 


pastu memasing la tnya aku, ade nmpak x novel seindah sakura  ni... mmg tidak la wei... aku lme da x beli novel.. ntah, merajuk kot dgn buku2 tu.. *menyampah sebenarnya bila ade org dok pertikaikan hobi buku aku tu* tp niat dalam hati mmg nk dapatkan jugak buku tu.. wahai novel seindah sakura.. tgu yekk.. lambat ngan cpt jer nk grab ko ni... =) 




pastu aku nk juge carik novel kasih antara kita.. tu adaptasi cite cinta buat emelda... ntah bila nk membelinya pn xtau ler mok incek... hahahaha... sabau2.. ade rezeki ado la.. tp ntah bilanya aku nk beli... T_T


lame da cite ni abess.. baru ni nk dok mencarik.. tp aku suka cite ni.. almy nadia tu sweet sgt.. comel je dia... =)