15 May 2012

rombongan kami....

rombongan kami start dari opis.. si penabur janji kata "pukul 12 sila tunggu kt opis,lambat..timggal! "
sudahnya yg tabur janji tu pkul 1 baru smpai T______T ampunnnn... NKVE jem kot.. hahahahha...larikkkk...
perjanjiannya hanya aku,ayie, sandy n cik ai je... skali da smpai opis.. mereka2 ni nk follow skali.. naik la keta kuda cik ai... hahahaa... lai lai lai... 

kt depan sumira place... 


si pengapit pengantin... errr, knp aku nmpak lebau na dlm ni??
effect gmba yek...



T__________________T
lebau eh lak aih..



pengantin baru nk mkn.....








alamak! kepala sandy ilang.. ampunn!!





kakak sape la ni... hasihhh









ehh.. mama jah.. hehehhe







pelamin depan swimm pool... jauh lak.. ni je yg ade.. redha la.. pemalas nk g depan











kak intan dgn keisha.. yg si dark atras ni aku xtau ape mslh... aku amek gmba kak intan,dia amek gmba aku lak... haihhhhh.....











pokok bergantung nota.. 
time ni jenuh nk pk ape nk tulis ni... haishhh




















oit! ko tiru aku eh... hahahaahahhah



































ni pengantin 2 bulan lepas... dean n june


da2...jom balik....lai lai anak2..





ni kes xde keja.. dalam keta.. bwk rombongan skola.. ya ampun.. kecohnya..