09 May 2012

perkara NORMAL yg smpai skang x bole trima hakikat...



seharian aku kejakn bnda ni.. perkara yg paling2 aku x suka bila semangat berkobar2 datang.. tp ape yg jadi pd line sistem ni? adoi.. sgtla mencabar jiwa raga aku... rasanya usai sudah 1/2 daripada borang2 yg harus diupdate kt dalam ni.. tp bila nk abeskan trus? bole lak kn tetibe jem... sakit hati gile aku ni... nk je aku letopkan pc ni.. malangnya ni bkn salah pc.. aiyakkk...

pastu belum lg dgn masalah line yg cm siput sedut tu.. agak mncabar hati nurani lak kn.. 
makanya, aku pn lemah longlai la pegi jumpe kakak comel kt atas.. 
minta tlg selesaikan masalah yg x brape mslh ni...
dan oleh krana akak tu senyum jeee muka dia.. makanya, semangat aku bagai ditmbah nilai.. 
hahahha... ntah paham ke tidak ape aku ckp ni kn... blasah je la... asal aku paham sudah...

tp saat cmni, kelaparan aku dtg.. aduss... apesal lapa sgt lak ni...
semangat2..... sila keja skang!